Help mee met een donatie

We hopen dankzij jouw steun nog veel meer te kunnen betekenen voor de gezinnen op het platteland van Cambodja. Een kleine bijdrage kan al een groot verschil maken. Via de website word je (oa met foto's) op de hoogte gehouden van de projecten, zodat je precies ziet wat er met het geld gebeurt.

Op dit moment zamelen we geld in voor de volgende lopende projecten:

Waterproject in Chong Spean!

De bewoners van Chong Spean moeten tijdens de droge periode kilometers lopen om water te halen. Hiervoor betalen ze ook een hoge prijs. Met de aanleg van de waterput slaan we twee vliegen in één klap: de mensen hebben het hele jaar door gratis drinkwater en er is voldoende water om moestuintjes aan te leggen

Microkredietproject in Orumeas!

Om de gezinnen te helpen om meer zelfvoorzienend te worden, hebben we we een microkredietproject gestart. Om te beginnen hebben we twee gezinnen geholpen om biggetjes te kopen en een klein bedrijfje op te zetten. Met de biggetjes kan gefokt worden en na een tijdje kunnen de volwassen varkens worden verkocht voor hun vlees. De gezinnen betalen ons terug door een biggetje aan ons te schenken zodra er biggetjes geboren worden. Deze biggetjes plaatsen we daarna weer in andere gezinnen, die op hun beurt ook een bedrijfje kunnen opstarten.

Doneer op bankrekeningnummer NL70 RABO 0191 6377 18

Voorbeelden van kosten: